Related Posts with Thumbnails

Monday, June 21, 2010

GÜLE GÜLE MALTA

Malta'da iken yazmaya başladığım Seyyar Dünyam'da son dört yazım dışında Afrika'da yaşadıklarımızı anlattım. Sıra Malta'yı yazmaya geldiğinde ise ne yazık ki bunun için yeteri kadar zamanım olmadı. Çünkü  Roma'ya kesin dönüşümüzü yaptığımızdan ve  burada yaşadıklarımızı sıcağı sıcağına (ki zaten öyle olması gerekiyor) yazmak istediğimden Malta'ya güle güle demem gerekiyor.

Malta'dan ayrılışımız gerek eşyalarımızı paketlemenin ve başka bir ülkeye taşınmanın yorgunluğuyla gerekse Roma'da yeni bir hayata  "Merhaba " diyecek olmamızın heyecanıyla, Nairobi kadar dramatik olmadı.  Yüzümüzde tebessümler ile  ayrıldık Malta'dan.

Yunus Halil 14. ay Roma 021

Son kez Malta'ya baktığım an. Güle Güle Malta...

Yunus Halil 14. ay Roma 023

3 yorum:

evren said...

Bütün bu Malta fotograflari bir tuhaf etti beni. Tanidigim sokaklar bir yana, tanidigim pencereler gördüm. Gidip göremedigim yerlerde (mesela Türk Sehitliginde ve Popeye Village'da) dolastim. Su kücücük havaalaninin fotografi yok mu, en cok yüregimi titreten o oldu. Kücücük, her tarafi tastan bir ada. Ama insanin kalbinde bir iz birakmayi basariyor nasilsa. Birilerine benden selam götürmenizi isteyecektim ama ayrilmissiniz bile Malta'dan. Hic ayni zamanlarda orda miydik diye de düsünmeden edemedim.

sokakkedisi said...

beni de nedense en çok bu havaalanının fotoğrafı etkiledi, ve yazdıklarınızı okuyunca malta'yı ne kadar özlediğimi fark ettim.

tijen miriam said...

blogunuzu yeni gordum,okurken cok agladim, ne guzel anlatmissiniz Malta`mi.yillarca orda yasadim ve simdi guney amerikadayim.
sevgilerimle