Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 22, 2010

ROMA'DAN MERHABA

Durmadan taşınıyoruz, bir hücreden insana, anne karnından hayata, bir odadan öbürüne, bir binadan başkasına, sokaklar, adresler, şehirler, ülkeler değiştiriyoruz, duramıyoruz durduğumuz yerde, elimizde pasaportlarımız, her duruma  geçerli, her duyguya çoktan vizesi alınmış...

Şimdi de Roma'ya taşındık. Kiralık bir ev bulana kadar  burada kalıyoruz. Burası şehrin merkezinde olduğu için bir çok tarihi esere çok yakınız. Venezia sarayı, aşk çeşmesi... neredeyse yanıbaşımızdalar. Bu açıdan burada gerçekten keyifli zaman geçirdiğimi söyleyebilirim.

Ancak tüm bu güzelliklere rağmen Roma'da kiralık ev bulmaya çalışmanın stresi var üzerimizde. Ne yalan söyleyeyim şimdiden balkonuna sardunyalar ekip, sıra sıra dizilmiş saksılarda  fesleğenler, domatesler büyütebileceğim bir evin hayalini kuruyorum. Bakalım gönlümüze göre bir ev bulabilecek miyiz?

10 yorum:

minimalist said...

hadi hayırlısı; inşallah gönlüne göre bir ev bulursun. Sen anlatınca 2 yıl önceki Roma tatilim aklıma geldi :(( ne güzeldi! kolaylıklar diliyorum.

nesobaby said...

Ayy ne hoş valla
Roma'yı görmedim ama gözümde çiçekli balkonlu romantik binalar canlanıverdi. Hem de bu mevsimde ne güzel olur. Venedik - Floransa - Siena Pisa bunları gördüm bir Roma kaldı bir de Sicilya'yı görmek istiyorum çok :) Roma'ya gelirsem görüşelim Malta'da görüşemedik ;)

Griffith said...

Roma'da kiralık ev aramanın stresi mi olur yahu. Öyle strese can kurban.:)

Bu arada slr makine filan mi aldın acaba? Alttaki Malta fotoğrafları çok güzel görünüyor.

Göçebe said...

Ev bulana kadar otelde kalındığı, Roma gibi çok turistik bir şehirde oteller pahalı olduğu ve dahi istediğiniz gibi bir ev bulmak zor zanaat olduğu için ev aramak Roma'da da olsa stresli :)

Henüz almadım slr makine ama yakın zamanda almak istiyorum. Şimdilik küçük Canon'umla devam. Resimleri beğendiğine sevindim...

Göçebe said...

Bu arada bir önceki mesajda yazmayı unuttum. Tabii ki nesobaby, yolunuz düşerse gelmeden önce yaz lütfen..

Keçekalem said...

Dilerim sana 'home sweet home' hissini yaşatacak bir ev bulursun gurbet ellerde.
Ve eğer dilersen sana ev hediyem memleket, İstanbul temalı birşey olabilir.Yakında gelme durumunuz olurmu Türkiye'ye bilemiyorum ama..Küçük prensi öpüyorum.

kupia papalina said...

Roma'da 2 ay kaldım...Evim Colosseo da ibernesi sokaktaydı...toplamda iki aylık anlaşma yaptım ve 2500 euro verdim..Çokmu bilemiyorum bir arkadaşım vasıtasıyla buldum....Ben colosseo'da yaşamayı çok sevdim...Umarım gönlünüze göre bir yer bulursunuz...
Zaten her yol Roma'ya çıkmazmı? :)
Görüşmek üzere...

Göçebe said...

Merhaba Kupia papalina,
Biz evimizi çoktan bulduk http://seyyardunyam.blogspot.com/2010/06/nohut-oda-bakla-sofa.html. Hatta taşındık bile. http://seyyardunyam.blogspot.com/2010/07/yeni-evimize-tasndk.html

Oldukça iyi fiyata bulmuşsun evi. Çünkü Roma'da aradığımız kriterlerdeki ev aylık 2000 eurodan başlıyordu.

Sevgiler

ser_up said...

merhaba;
Ben aranıza yeni katıldım ve bloğunu oldukça değişik, başarılı buldum... baştan sona detaylıca okucam eminim ;) ama merak ettiğim bişey var neden sürekli seyahat halindesin ??? cidden çok merak ettim... Romada ii zaman geçirmen dileğiyle... öpüyorum Sewgiler...

Göçebe said...

Sevgili Ser_Up hoşgeldin, sefa geldin :)Eşimin işi dolayısıyla farklı ülkelerde yaşıyoruz..