Related Posts with Thumbnails

Wednesday, July 7, 2010

SORU ( YORUM ): ÖLÜM DÜŞEĞİNDE İKEN NE YEMEK İSTERDiNİZ?


Geçtiğimiz hafta sonu The Gourmet'yi aldım. 

Kitapta kalp yetmezliği nedeniyle ölmek üzere olan ünlü  Fransız yemek eleştirmeninin, ölmeden önceki son 48 saatinde, ne olduğunu tam olarak bilmediği ancak tadını unutamadığı yiyeceği arayışı anlatılıyor.

Kitabı şimdi yeşil domates isteyecek, olmadı anneannesinin yemeklerinden birini o da değilse dondurma diyerek bir çırpıda okuyuveriyorsunuz.

Kitabın sonunda adamın ölüm döşeğinde iken yemek istediği yiyeceğin ne olduğunu öğrendiğimde ise şaşırmadım dersem yalan olur.
Peki siz ölmeden önce  ne yemek isterdiniz?

8 yorum:

ElfAna said...

Once sen yaz:P

SEVGİ said...

Merak ettim ne istemiş..??

Göçebe said...

Ben daha sonra yazacağım. Süpriz:)

Elifnur said...

dondurma

Başak Çelik said...

Hmmm... iskender galiba :)

nesobaby said...

Menemen mi? :P Kebap turkish pizza :P merak ettim neymişş neymişş? :)

küçük prens'in annesi said...

nutella:)) bi kavanoz kadar..hatta birazını da yanımda götürmek isterim

Ve Ben... said...

Ne yemek istediğini bilmem ama ölüm döşeğinde iken heralde yemek yemekten çok mutlu olmak isterdim...