Related Posts with Thumbnails

Friday, December 3, 2010

ÇEKİLİŞ YAPIYORUM


Dün metro aktarması için Termini'ye gittiğimde beni kocaman bir Noel ağacı karşıladı. Uzaktan oldukça gösterişsiz görünmesine rağmen üzerine asılan kağıtları merak edip, yanına yaklaştığımda aslında bu ağacın zannettiğim gibi sıradan bir Noel ağacı olmadığını fark ettim. Neden mi? Çünkü  ağacın üzerinde gördüğüm beyaz kağıtlar, onlarca insan tarafından Noel babaya yazılmış mektuplardı.





 Arkadaşı için Noel Babadan çocuk isteyen çok düşünceli birisi yazmış bu notu:)



 Kimileri de üşenmeyip kendilerini çizmişler :)


Bu kadar uzun bir mektupta ne yazdığını çok merak ettim doğrusu.



Ağaçta asılı olan favori mektuplardan biri. Üzerinde " Sevgili Noel Baba, lütfen bul yıl normal bir insanla karşılaştır beni " yazıyor.  "Beğendim " yazılı pembe kağıtlara bakılırsa arkadaş bu dileği dileyen tek kişi değil sanırım.

Yeni yılın yaklaşması vesilesiyle ben de seyyar dünyamda  küçük bir çekiliş yapmaya karar verdim. Çekilişe katılmak için yapılması gerekenler:

  • Bloga üye olmak veya
  • Çekilişle ilgili facebook sayfanızda yada blogunuzda post yayınlamak
Çekilişe katılmak için bunlardan herhangi birini yapmak  ve ne yaptığınızı bu yazının altında yorum  olarak belirtmek yeterli olacak. www.random.org ile belirleyeceğim üç kişi  ise yeni yılda Aşk Çeşmesi'ne para atma fırsatı yakalayacaklar. Nasıl mı? Yukarıdaki notlarda olduğu gibi kazanan kişilerin isteklerini ve isimlerini bir kağıda yazıp, onlar için Aşk Çeşmesi'ne para atacağım. Ve bunların hepsinin fotoğrafını çekip, verecekleri adrese göndereceğim. Çekiliş 31 Aralık 2010'da sona erecek.

10 yorum:

Defnenin Annesi said...

Benim listem cok uzun olur ama :-)
Not gercekten süpermis... :-)))

minimalist said...

öncelikle ağaç ve üzerindeki notlar harika bir düşünceydi :))Ben o aşk çesmesinden para atıp dilek dilemiştim 3 yıl önce ama olmadı :((( belki sen dilersen benim adıma gerçekleşir :)))

o zaman ben de çekilişe katılmış mı oluyorum yani haaa postta belirtiriz canım o kolay :))

Göçebe said...

Defnenin annesi ağaçta asılı 3 sayfalık mektup gördüğümden senin dileklerini yazmak sorun olmaz benim için. Hem ne kadar uzun olabilir ki?:( umarım 3 sayfa değildir:)) Bu arada anladığım kadarıyla çekilişe katılıyorsun değil mi?

minimalist, çekilişe katılmak için bahsettiğim koşullardan herhangi birisini yapman yeterli. Hem üye olurum hem de çekilişle ilgili blogumda post yayınlarım dersen çekiliş yaparken ismini iki kez yazarım:) Bu arada dileğinin ne olduğunu merak ettim şimdi?

İrem said...

Mehtapcım çok güzel bir fikir bu.. ;) Ben de katılmak istiyorum çekilişe.. ^.^

Göçebe said...

Tabii ki İremcim seve seve. Peki Gizem?

İrem said...

Gizem'in de çok hoşuna gideceğinden eminim, onu da alalım o zaman hemen listeye ;)

minimalist said...

eee ben zaten bloguna üyeyim ki :))) postu da yayınlarız canım ...

Missy said...

harika!

Дашдэмбэрэлийн Aнхзаяа said...

Blogunuzu yeni buldum hemen okudum hepsini bitirdim. Yazılarınızdan çok etkilendim Kenya'ya gitmek istiyorum dolaysıyla Kenyada safari yapma dileğim kağıda yazılıp aşk çesmesine atılsa fena olmaz :D Bu arada blogunuzu takibe aldım.

Göçebe said...

Tabi seve seve isteğinizi kağıda yazıp, Aşk Çeşmesi'ne atarım.Bu arada Türkçe biliyor olmanıza çok sevindim.

Not: Fotoğrafı gönderebileceğim adresi seyyardunyam@ymail.com'a yazar mısınız?