Related Posts with Thumbnails

Sunday, December 12, 2010

NAVONA MEYDANI'NDA NOEL PANAYIRI

Geçtiğimiz Çarşamba gününün İtalya'da dini tatil olmasından yararlanarak, kendimizi noel panayırının kurulduğu Navona Meydanı'na attık. Özellikle müzisyenler, illüzyonistler ve diğer sokak sanatçılarıyla ünlü olan bu meydan, panayır nedeniyle daha da canlanmıştı.





Panayırda kurulan hediyelik eşya stantlarında satılan en popüler hediyelerden birisi bu sevimli cadılar. Alkış ve benzeri yüksek seslere tepki vererek tepinmeye ve "nihahaha " şeklinde çığlık atmaya başlıyorlar, ayrıca gözlerinden de kırmızı ışık çıkıyor. Hal böyle olunca bizim ufaklığı yanlarından ayırmak zor oldu.








Tango yapan parmak kuklalar. 


Ve ustaları..



Bunlar da el kuklaları. Sıralanış şekilleri ve ışıklandırma sayesinde harika bir fotoğraf veriyorlardı. 




Panayır büyüklere de hitap etse de aslında çocukların eğlenmesi için kurulmuştu. Her çocuğun çok sevdiği elma şekerleri, oyuncaklar, pamuk şekerleri, balonlar, kuklalar, hatta atlı karınca bile vardı.


 Bu da beyaz atlı prensim oluyor :)


Roma'nın hemen her yerinde canlı heykellere rastlamak mümkün.Ama  bu  "suratsız"a ilk kez rastladık :)

4 yorum:

minimalist said...

çok yaratıcılar yaaa; özellikle bayılıyorum o sokak heykellerine...Novana meydanı süper; oradaki sanatçılara biz de eşimle karikatürümüzü çizdirmiştik hatta blogumada koymuştum...haa beyaz atlı prensinde çok yakışıklı :))

Red Riding Hood said...

Muhhteşem fotoğraflarr.Kızım kuklaları görmesin.Son Thailand gezisinden birsürü toplayıp getirmişti ilgisi çok fazla :)Daha fazla fotoğraf olsaydı keşke.Bak bak doyamıyor insan.
Sevgilerle

Göçebe said...

Minimalist, ben de Navona Meydanı'na bayılıyorum. Özellikle de geceleri. Bahsettiğin karikatürü blogunda görmüştüm ve de çok beğenmiştim. Roma'dan ayrılmadan önce bir tane de biz yaptıralım :)

Red Hiding Hood,her çocuk gibi benim oğlum da kuklalara bayılıyor. Navona Meydanı'ndaki onlarca kuklayı gördüğümde benim bile hepsini alasım geldi. O kadar güzeldiler ki!

a.nur... said...

ya çok güzel!!!!!!!!!