Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 16, 2010

Roma Metrosunda Bize Özel Mini bir Konser

  "Metro müzisyenleri "  Roma'da metroyla yolculuk yapmayı gerçekten çok keyifli hale getiriyorlar. Çünkü bu müzisyenler sayesinde varacağım yere harika parçalar dinleyerek gidiyorum. Bu arada onlara müzisyen dediğime bakmayın, sanatçıyım diyerek geçinen birçok kişiyi ceplerinden çıkarırlar!


Bugün de metroda onlardan birisini gördüm. Elindeki gitarıyla Elvis Presley'in Jailhouse Rock parçasını hem çalıp hem de söyledi. (şarkıyı buradan dinleyebilirsiniz) Şarkıyı bitirdiğinde de kovboy şapkasıyla yolculardan bahşiş topladı. Performansını o kadar beğendim ki neredeyse cebimdeki bütün parayı adamın şapkasına boşalttım.  O da bu cömertliğim karşısında bana ve oğluma mini bir konser vererek keyifli bir yolculuk yapmamızı sağladı. 


Roma metrosunda mini bir konser from Seyyar Dünyam on Vimeo.

 ( Videoyu izleyemeyenler lütfen yazsın )

Not: Bu şarkıyı bilen ya da İtalyanca sözlerini anlayan birisi var mı?

3 yorum:

minimalist said...

zaten Elvis denilince benim ilk aklıma gelen şarkı da bu!!! sorunun cevabını bilmiyorum ama özel konser yapması çok hoşuma gitti...güzel bir keyif olmuş.

Kon-Tiki (Ashley) said...

Kendim gibi gezici bi blogla karşılaştığım için çok mutlu oldum.Dahasık görüşmek üzere :)Gezecek yeriniz hiç bitmesin işşşalah.

Göçebe said...

Minimalist, gerçekten çok keyifliydi. Ama adamın söylediği şarkıyı merak ettim doğrusu. Acaba kendisinin uydurduğu bir şey miydi?

Kon-Tiki iyi dileğin için teşekkürler:)