Related Posts with Thumbnails

Monday, November 28, 2011

Tarihe Ve Kendime Bir Not

Bugün  bir o kadar zor ve bir o kadar da anlamlı bir gün benim için. Şu günü bi atlatayım, bugünlük payıma düşen hayat derslerini  söz veriyorum bir bir yazacağım sevgili evren. Ama günün sonunda mutlu olarak uyumak şartıyla !

İşi gücü bıraktım blog üzerinden evrene olumlu mesajlar gönderiyorum sevgili okur ki beni sıkıntıya sokan zımbırtı bir an önce hallolsun ve şu anda kurdeşen dökmeyeyim.

Ommmmm her şey çook güzel olacak ommmmmm!

P.S: İyisin hoşsun da ah bir de söz dinlesen be kızım!

4 yorum:

Melange said...

herseyin olumlu gecmis oldugunu düsünüyorum..umarim sabahla beraber sikinti da sona erer..
sevgiler

HYPATİA said...

Evren cevap yazar:Mesaj alınmıştır :)

Asli A. said...

Evet, ben de merak ediyorum.. Herşey çok güzel dolu di mi??? Habersiz bırakma bizi :-/

Göçebe said...

Teşekkürler. Evren duydu beni :)