Related Posts with Thumbnails

Friday, December 9, 2011

YH 'nin Dünyası



Bisiklete binmeyi çok seviyor. O bisikletine binerken ben de paten kayıyorum.  Yalnız bu sefer onun kaskını evde unutmuşum.



 YH uyumadan önce hayali yıldızları ve ay dedeyi gökyüzünden toplayıp birlikte uyumak için yastığının yanına koyuyor. Yıldızları bu kadar çok seven bir çocuk için de en güzel şey   kendi elleriyle yaptığı yıldızlı kurabiyeleri yemek oluyor.  Allah'tan bunları yatağa getirmeye kalkışmıyor.  Yoksa rüyamızda zencefilli yıldızlar, ayıcıklar kovalarlar bizi :) Bu arada nedendir bilinmez  " 2 " rakamını  sevmiyor bu yüzden 1345678910 diyor. 



 YH'nin en çok sevdiği sayı 3,  renk ise mor. Belirtmeliyim ki durumun benimle hiç mi hiç alakası yok. O moru çok sevdiği için benden önce koşup,giymem için mor ayakkabılarımı alıyor. Bir de annemin ördüğü mor bereyi :) Annem şimdi bereyi giydiğimi görünce nasıl mutlu olmuştur. Tekrar eline, gözüne, emeğine sağlık annecim:)

2 yorum:

Berceste said...

Ah ben o minik elleri oper, koklar, severim. Yalniz kurabiye keserken once kenarlari cikartsin, boylece ayicigin kolu kopmaz ;-)

Bizimki de TV'da Laura'nin Yildizi diye bir cizgi film var, ona bayiliyor. Ama Laura yerine Iyora diyor :P

Youtube'de var midir acep. Kucumen de sever mi ki sizin?

Göçebe said...

Berceste, hamuru koydum önüne, nasıl yapacağını merak ettiğim için göstermedim, o bildiği gibi yaptı. Sonra kolu, bacağı kopan ayıcıklara "kötü " deyince işin doğrusunu öğrettim. Artık " iyi ayıcıklar " yapabiliyor. :)

Biz de izliyoruz onu. Şarkısını seviyorum ben de :)