Related Posts with Thumbnails

Sunday, February 12, 2012

ROMA KARNAVALI

Dün  2012 Roma Karnavalı başladı. 11 Şubat'tan 21 Şubat'a kadar sürecek olan karnaval vesilesiyle Roma sokakları renkli sahnelere tanıklık etti. İtalya'da son 25 yılın en soğuk kışını geçirdiğimiz şu zamanlarda çocuklu ailelerin tercihi alışveriş merkezlerinden yana olunca biz de bu vesileyle karnaval ruhunu bir nebze dahi olsa hissedebilme şansı yakaladık. Baş kahramanlar her zamanki gibi çocuklar...


Puffi :)






 Alışveriş merkezinin konfetilerle kirletilmesine, çocukların yerlerde yuvarlanmasına cık cık vık vık derken YH de onların arasına katıldı.






Tabii kaşla göz arasında ben de bundan nasiplendim. Temizlemesi o kadar zor ki bu zımpırtının tek tek elimle toplamama rağmen eve  döndüğümde her yerimden  konfetiler dökülüyordu.





 " Allah'ım neydi günahım ? " :)

8 yorum:

Berceste said...

Teyze gayet guzel temizliyor ama... Bir de kivircik uzun saclilarin halini hic dusunemedim simdi :(( Eve donunce uzerine bir elektrik supurgesi tutmak gerekmis :P

O koca gobuklu Poo'ya bayildim ben bu arada :)

Göçebe said...

Teyzenin işinin ehli olduğu aşikar :). Konfetileri temizlemek için elektirik süpürgesi iyi fikir bu arada ;)

Benim favorim gözlüklü şirin:P

pnrtlgn . said...

Küçük bir itiraf...
Bloguna rastladığım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum,sahiden çok güzel yazıyorsun. Seni okumak ve dinlemek büyük zevk,söylemek istedim..Kısaca özetlemek gerekirse hayatımı bi nebze olsun değiştiren kişisin, hayır abartmıyorum. Blogunu okuyup sevdikçe hiç kitap okumayan ben bir yılda epey kitaba sahip oldum sen bilmesen de okumayı sevdirdin bana. Nasıl anlatılır bilmiyorum umarım ne demeye çalıştığımı anlamışsındır.

Ciao! :)

Buket said...

ne kadar güzel bir olay...

Berceste said...

Gozluklu sirin ile bir akrabaliginiz olabilir mi acaba?

Göçebe said...

Benden şirin olmaz. Gargamel ile kan bağımız olabilir ama ;)

Kardeşim said...

:eğlenmek güzel çocuklar muhteşem ama temizlik zor...

Yol Gezen said...

Geçen şubat ayında İtalya'da 3 farklı şehire gittim her gittiğim yerde de bu konfetilerden gördüm bir türlü çıkaramamıştım ne olduğunu meğer bu yumurcaklarmış :)