Related Posts with Thumbnails

Saturday, February 4, 2012

Tam Şu Anda

Mevsimlerin insan psikolojisi üzerindeki etkisi bilinen bir gerçek. Nairobi'de yaşadığımız dönemde on  iki ay boyunca neredeyse aynı mevsimi yaşamak, ne uzayan ne de kısalan gece ve gündüzlere alışmak bir o kadar zor ve bir o kadar da keyifli olmuştu. Ama Nairobi'nin ardından Malta, daha sonra da  Roma'ya gelişimizin ardından neredeyse beş senedir kara dokunmamıştım.( Geçen sene şu zamanlarda yağan karı , bize kardan adam yapma fırsatı vermeyip hemen eridiği için saymıyorum. )


Ta ki bugüne kadar. Sabah kalktığımızda terasımız bu haldeydi.


Böylelikle YH 'de halasıyla birlikte ilk kardan adamını yaptı. İsmi  "Poff " muş.

8 yorum:

Dudu said...

Ne guzel olmus! Ben bu sene kari hep teget gectim, fotograflarla yetiniyorum :)
Tadini cikarim!

Buket said...

bayıldım!!

bolkepce said...

20 yılın ardından kar yağan İzmir'e hayatının ikinci senesinde denk gelen yavruyu (evde de hayalî kartopu oynadığı için) şanslı addediyorum ben de. Boyunca bir kardan adam bile yapabildik!

Asli A. said...

Dunya tersine donuyor, bizim burada hava gunesli ve kardan eser yok :))
Cocuklarin karla ilk bulusmasi cok heyecanlidir kesin, hayalin gercekle bulustugu o an ! Paha bicilmez olmali :))

Griffith said...

Tam mangal partilik yermiş haa...

Göçebe said...

Dudu, Buket teşekkürler.

Bolkepçe, aferin minik yavruya. YH de neredeyse 3 olacak ama ilk kez kar gördü.

Göçebe said...

Aslıcım, Newyork'un tadını çıkarın. Çünkü Roma inanılmaz soğuk. İlk günkü kar romantizminden eser yok. Tam zamanında gittiniz ;)

Göçebe said...

İlahi Griffith :)