Related Posts with Thumbnails

Wednesday, July 18, 2012

Aradayım, Arada. Sanki Kutuda Bir Sardalya.


Roma'nın ardından beş yıl aradan sonra tekrar Ankara'ya dönmenin hüzünlü mutluluğunu yaşıyorum. Bu vesileyle, bir insanın düzenini bozup başka bir ülkede tekrar aynı düzeni kurmaya çalışmasının ne kadar zor oldugunu anlıyorum bir kez daha.

Mobilize hayatımıza alışmaya çalışan  YH  " Annecim neden biz bi daha bi daha uçağa, otobüse binip duruyoruz? " diyor. Valiz hazırlayıp boşaltmaktan kendimi mülteci gibi hissetmeye başlamışken YH'nin bu haklı isyanını çok iyi anlıyorum. Bir taraftan ev, eşya, iş-güç derdi diğer taraftan bir küsur aydır babasını sadece iki kez gören YH'nin babasına olan tepkisi, onunla konuşmak istememesi derken beynimi meşgul eden 1849378345864 detay ile tam anlamıyla arada kaldım. 

Gönül isterdi ki buraya Sistine Şapel'i, Michelangelo'yu, Pisa Kulesi'ni yazayım; size pesto soslu fettucine tarifi vereyim; bizim dışımızdaki herkese gereksiz gelen bu detaylarla meşgul etmeyeyim. Ama

aradayım, arada
sanki kutuda bir sardalya 
aradayım, anlarsınız ya
ve arada olmak pek hoş değil.


P.S. Dinlediğim en acıklı çocuk şarkısıdır. Tam da ruh halimi özetler nitelikte. 


2 yorum:

fütursüzca paradoks said...

yahuuu aylar geçtiii yıl olacak nerede yazıların,sen nerdesin. ben yorum yapmayan ama seni düzenli okuyan biriydim :) umarım hayatında herşey yoluna girmiştir...

Göçebe said...

Geri döndüm. Yazdığın bu yorum epey bir etkili oldu ;)